Ich program może obejmować cały pakiet zagadnień związanych z wizualną edycją informacji albo skupiać się na jednym, wybranym temacie. Przykładem pierwszego rodzaju konsultacji jest zlecenie wydawcy wielu tytułów prasowych przygotowującego redesign (odświeżenie grafiki) wydawanych magazynów. Program składał się z trzech etapów: analizy czytelności i stylu typograficznego, organizacji pracy redakcji, sposobu wspólpracy z autorami zewnętrznymi, dobierania ilustracji i formułowania tytułów, itp., korekty graficznej projektów makiet, oraz warsztatów dla redaktorów i grafików, mających ułatwić wdrożenie nowych rozwiązań graficznych i organizacyjnych (wprowadzić nowy redakcyjny „workflow”). Innych przykładem mogą być konsultacje i warsztaty poświęcone użyteczności prostych form infografiki wykonanej bez udziału profesjonalnych grafików.
Klientami kompleksowych konsultacji są najczęściej wydawcy mediów, ale byli wśród nich także urzędy państwowe i duże agencje reklamowe.
Szkolenia
Indywidualnie
można się zapisać
na moje zajęcia
pod adresami:
IT Media – Autoryzowany
Ośrodek Szkoleniowy
Adobe i Maxon,
itmedia.pl
Polskie Towarzystwo
Badaczy Rynku i Opinii,
ptbrio.pl
dla wydawców
W sprawie konsultacji
lub warsztatów dla firm.
Napisz lub zadzwoń